dc.contributor.author | Maxmanov, E.B | |
dc.date.accessioned | 2025-10-20T04:47:01Z | |
dc.date.available | 2025-10-20T04:47:01Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/656 | |
dc.description.abstract | Mazkur maqolada fizikadan ta’lim natijalarini baholashga asoslangan darslarni loyihalash va o‘tkazish yondashuvlari tahlil qilinadi. Ta’lim jarayonida talabalarning bilim va ko‘nikmalarini aniq baholash ularning o‘zlashtirish darajasini oshirishga xizmat qiladi. Darslarni loyihalashda talabalarning kognitiv, affektiv va psixomotor darajalarini rivojlantirishga yo‘naltirilgan ko‘nikmalar shakllantiriladi. Shuningdek, baholashning formativ va summativ usullari qo‘llanilishi dars jarayonini samarali tashkil etishga yordam beradi. Fizikadan natijalarga asoslangan darslarni loyihalash va o‘tkazishning metodik yondashuvlari dars sifatini oshirishda muhim ahamiyat kasb etadi. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | FIZIKA, MATEMATIKA va INFORMATIKA ILMIY-USLUBIY JURNAL | en_US |
dc.subject | ta’lim natijalari, fizikadan dars loyihalash, baholash usullari, formativ baholash, summativ baholash, kognitiv rivojlanish, affektiv rivojlanish, psixomotor rivojlanish, amaliy ko‘nikmalar. | en_US |
dc.title | FIZIKАDАN TА’LIM NАTIJАLАRINI BАHОLАSHGА АSОSLАNGАN DАRSLАRNI LОYIHАLАSH VА O‘TKАZISH | en_US |
dc.type | Article | en_US |