| dc.contributor.author | G‘ofirov Muzaffar Jumayevich | |
| dc.contributor.author | Abduahadov Sarvarbek Ahmadjon o‘g‘li | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-16T12:05:57Z | |
| dc.date.available | 2025-10-16T12:05:57Z | |
| dc.date.issued | 2025-03-10 | |
| dc.identifier.issn | 2181-3191 | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/504 | |
| dc.description | Mustaqil O‘zbekistonimizning ravnaqi yo‘lida bilimli, tirishqoq muhandislarni
tayyorlash jarayoni respublikamiz olimlari oldiga ko‘pgina yangidan-yangi talablarni
qo‘yadi. “Geodeziya, kartografiya va kadastr” sohasi bo‘yicha bilimli zamonaviy
muhandis katta miqdordagi texnik bilimlarni o‘zida mujassamlay olishi lozim,
texnologik tomondan yaxshi tayyorgarlik ko‘rgan bo‘lishi, yangi ijodiy ishlarni yarata
olishi kerak. Zamonaviy muhandis metodologik bilimga ega bo‘lishi, ma’naviymadaniy dunyoqarashlarni egallagan bo‘lishlari, murakkab siyosiy va ijtimoiy hamda
iqtisodiy jarayonlarni muvaffaqiyatli boshqarishga yordam beradigan, ishlab chiqarish
zamonaviy tizimiga mos keladigan, ijodiy qobiliyatlari va kasbiy bilimlarini to‘liq
anglay oladigan bilimlarga ega bo‘lmog‘i lozim. Kasbiy tayyorgarligini rivojlantirish
uchun zamonaviy bo‘lajak muhandislarni o‘qitish jarayonining uzluksizligi chuqurroq
darajada ham ko‘rib chiqilishi kerak | en_US |
| dc.description.abstract | Har qanday ta’limda ta’limning maqsadidan ta’lim natijalari kelib
chiqadi, ta’lim natijalarining izchil yutug‘i bilan modulni o‘rganishni yakunlash
jarayonini aytib berish mumkin. Natija talabalar o‘qishni tugatgandan kiyin nima qila
olishini, talabaning faoliyati qanday standartlarga javob berishini, ushbu
ko‘nikmalarni qanday sharoitlarda qo‘llay olishi mumkinligini aniqlaydi. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | RESEARCH AND EDUCATION | en_US |
| dc.subject | geodeziya, modul, kasb, chegara, model, ta’lim, dars materiali | en_US |
| dc.title | TEXNIKA OLIY TA’LIM MUASSASALARI TALABALARNING KASBIY TAYYORGARLIGINI RIVOJLANTIRISHNI MODELLASHTIRISH | en_US |
| dc.type | Article | en_US |