dc.contributor.author | Safarova N.V | |
dc.date.accessioned | 2025-10-16T11:56:37Z | |
dc.date.available | 2025-10-16T11:56:37Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.issn | 2181-7138 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/489 | |
dc.description | Tajriba shuni ko‘rsatmoqdaki, dual ta’lim tizimi joriy etilgan hududlarda
bitiruvchilarning ishga joylashish ko‘rsatkichlari an’anaviy ta’lim olganlarga
nisbatan yuqoriroq bo‘lmoqda. Bu esa ta’limning mehnat bozori talablariga
moslashuvchanligini oshirishga xizmat qiladi. Ayniqsa, boshlang‘ich va
umumiy o‘rta ta’lim yo‘nalishida o‘qiyotgan pedagog kadrlar uchun maktabda
olib boriladigan amaliy mashg‘ulotlar nazariy bilimlar bilan uyg‘unlashgani
tufayli ularning kasbiy kompetensiyasi sezilarli darajada ortadi. | en_US |
dc.description.abstract | Dual ta'lim tizimi - bu o'quvchilarning nazariy bilimlar va amaliy ko'nikmalarni birgalikda o'rganish
imkoniyatini taqdim etadigan ta'lim modelidir. Ushbu tizimda o'quvchilar, o'qish jarayonida,
amaliyot o'tash uchun ishlab chiqarish korxonalariga yoki tashkilotlarga yuboriladi. Dual ta'lim
tizimi o'quvchilarga haqiqiy ish muhitida tajriba orttirishga, kasbiy ko'nikmalarini rivojlantirishga
va mehnat bozoriga tezda integratsiyalashishga yordam beradi. | en_US |
dc.description.sponsorship | So‘nggi yillarda ta’lim tizimida yuz berayotgan tub islohotlar zamonaviy
kasb-hunar egalarini yetishtirishda amaliy ko‘nikmalarni nazariy bilimlar
bilan uyg‘unlashtirish zaruratini yuzaga keltirdi. Shu jihatdan qaralganda, dual
ta’lim tizimi pedagogik nazariya va amaliyotni bir butun yondashuv sifatida
birlashtiruvchi samarali model hisoblanadi | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МУҒАЛЛИМ ҲӘМ ҮЗЛИКСИЗ БИЛИМЛЕНДИРИЎ | en_US |
dc.subject | dual ta’lim tizimi,nazariy bilim,ko’nikma,malaka,tajriba. | en_US |
dc.title | DUAL TA’LIM TIZIMI PEDAGOGIKA NAZARIYASIDA | en_US |
dc.title.alternative | МУҒАЛЛИМ ҲӘМ ҮЗЛИКСИЗ БИЛИМЛЕНДИРИЎ | en_US |
dc.type | Article | en_US |