Show simple item record

dc.contributor.authorSafarova N.V
dc.date.accessioned2025-10-16T11:56:37Z
dc.date.available2025-10-16T11:56:37Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.issn2181-7138
dc.identifier.urihttps://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/489
dc.descriptionTajriba shuni ko‘rsatmoqdaki, dual ta’lim tizimi joriy etilgan hududlarda bitiruvchilarning ishga joylashish ko‘rsatkichlari an’anaviy ta’lim olganlarga nisbatan yuqoriroq bo‘lmoqda. Bu esa ta’limning mehnat bozori talablariga moslashuvchanligini oshirishga xizmat qiladi. Ayniqsa, boshlang‘ich va umumiy o‘rta ta’lim yo‘nalishida o‘qiyotgan pedagog kadrlar uchun maktabda olib boriladigan amaliy mashg‘ulotlar nazariy bilimlar bilan uyg‘unlashgani tufayli ularning kasbiy kompetensiyasi sezilarli darajada ortadi.en_US
dc.description.abstractDual ta'lim tizimi - bu o'quvchilarning nazariy bilimlar va amaliy ko'nikmalarni birgalikda o'rganish imkoniyatini taqdim etadigan ta'lim modelidir. Ushbu tizimda o'quvchilar, o'qish jarayonida, amaliyot o'tash uchun ishlab chiqarish korxonalariga yoki tashkilotlarga yuboriladi. Dual ta'lim tizimi o'quvchilarga haqiqiy ish muhitida tajriba orttirishga, kasbiy ko'nikmalarini rivojlantirishga va mehnat bozoriga tezda integratsiyalashishga yordam beradi.en_US
dc.description.sponsorshipSo‘nggi yillarda ta’lim tizimida yuz berayotgan tub islohotlar zamonaviy kasb-hunar egalarini yetishtirishda amaliy ko‘nikmalarni nazariy bilimlar bilan uyg‘unlashtirish zaruratini yuzaga keltirdi. Shu jihatdan qaralganda, dual ta’lim tizimi pedagogik nazariya va amaliyotni bir butun yondashuv sifatida birlashtiruvchi samarali model hisoblanadien_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМУҒАЛЛИМ ҲӘМ ҮЗЛИКСИЗ БИЛИМЛЕНДИРИЎen_US
dc.subjectdual ta’lim tizimi,nazariy bilim,ko’nikma,malaka,tajriba.en_US
dc.titleDUAL TA’LIM TIZIMI PEDAGOGIKA NAZARIYASIDAen_US
dc.title.alternativeМУҒАЛЛИМ ҲӘМ ҮЗЛИКСИЗ БИЛИМЛЕНДИРИЎen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record