dc.contributor.author | Javlonbek Hamrayev | |
dc.date.accessioned | 2025-10-14T08:54:25Z | |
dc.date.available | 2025-10-14T08:54:25Z | |
dc.date.issued | 2025-06-06 | |
dc.identifier.issn | 2181-8274 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/444 | |
dc.description.abstract | Bo‘lajak texnologiya o‘qituvchisining kasbiy tayyorgarligini o‘quv jarayonida axborot texnologiyalaridan
foydalanishga tayyorligini samarali shakllantirish imkoniyatini nazarda tutib, biz nazariy asoslash va eksperimental
tekshirishni talab qiladigan bir qator farazlari keltirib o‘tilgan.
Kompyuter kommunikatsiyasini joriy etish boshqa vositalaridan foydalanish bilan birlashtirilganda va keng
ko‘lamli metodologik va tashkiliy-pedagogik innovatsiyalarni qo‘llab-quvvatlash (hamkorlikdagi guruhlarda ishlash,
loyiha ishi, ta’lim muassasi talabalarining faoliyatini baholashning muqobil metodlari) va ilg‘or pedagogik
texnologiyalar bilan ta’minlash maqsad va vazifalari bayon etilgan | en_US |
dc.publisher | Ta’lim, fan va innovatsiya | en_US |
dc.subject | Kasbiy, kurs, texnologiya, axborot, amaliyotlik, interaktivlik, proyektlar, g‘oyalar, mentorlik, masofaviy va boshqalar. | en_US |
dc.title | BO‘LAJAK TEXNOLOGIYA FANI O‘QITUVCHILARINING KASBIY TAYYORGARLIK KURSLARINI ISHLAB CHIQISH | en_US |
dc.type | Article | en_US |