dc.contributor.author | Yaxyayev, Sobir Jumakulovich | |
dc.date.accessioned | 2025-10-13T07:20:39Z | |
dc.date.available | 2025-10-13T07:20:39Z | |
dc.date.issued | 2025-06-01 | |
dc.identifier.issn | 3030-3613 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/412 | |
dc.description.abstract | Bugungi kunda sun’iy intellekt texnologiyalari hayotimizning barcha sohalariga, xususan, ta’lim tizimiga chuqur kirib kelmoqda. Ushbu maqolada intellektual o‘qitish tizimlarining dasturiy arxitekturasi, ularning tarkibiy qismlari hamda o‘quv jarayonida sun’iy intellekt modellaridan foydalanish imkoniyatlari yoritiladi. Adaptiv ta’lim, katta til modellari (LLM) va mashinali o‘rganish algoritmlarining o‘quvchilarga individual yondashuvni ta’minlashdagi roli misollar orqali ko‘rsatib berilgan. Maqolada shuningdek, sun’iy intellekt asosidagi o‘quv tizimlarini loyihalashda e’tibor berilishi lozim bo‘lgan dasturiy arxitektura yondashuvlariga ham alohida to‘xtalingan. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | T A D Q I Q O T L A R jahon ilmiy – metodik jurnali. 64-son_1-to’plam_Iyun-2025 | en_US |
dc.subject | sun’iy intellekt, intellektual o‘qitish tizimi, dasturiy arxitektura, adaptiv ta’lim, katta til modellari, mashinali o‘rganish, ta’lim texnologiyalari, elektron ta’lim, raqamli pedagogika, ta’lim texnologiyalari. | en_US |
dc.title | O‘QUV JARAYONIDA SUN’IY INTELLEKT MODELLARIDAN FOYDALANISH ASOSIDA ZAMONAVIY TA’LIMNI TASHKIL ETISH | en_US |
dc.type | Article | en_US |