Show simple item record

dc.contributor.authorErgasheva Nasiba Rahmatullayevna
dc.date.accessioned2025-09-29T06:06:42Z
dc.date.available2025-09-29T06:06:42Z
dc.date.issued2025-02-07
dc.identifier.uriUDK: 339.466.54
dc.identifier.urihttps://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/294
dc.descriptionKeytering xizmatlari turlari va uning inson omili bilan bog‘likligi zamirida kompaniya va firmalarda bir guruh odamlar uchun ma’lum joyda, belgilangan vaqtda, kelishilgan xizmat ko‘rsatish darajasida keyteringni tashkil etishi kerak bo‘lib qoldi. Mijozlar uchun keytering xizmati nafaqat oziq-ovqatni kerakli vaqtda va joyda yetkazib berishdan iborat emas balki yuqori sifatli bayramlar uchun munosib taom, mehmonlarga g‘amxo‘rlik, tadbir uchun yuqori sifatli xizmat ko‘rsatish, shuningdek, tashkilotchilar uchun xotirjam va munosib dam olishlariga aynan ushbu xizmat turi kerakligi aniqlandi.en_US
dc.description.abstractUshbu maqolada keytering xizmatlari turlari va uning inson omili bilan bog‘likligi uning hamda keytering xizmatlarini tashkil etishning zamonaviy shakllari keytering xizmatlari bozori, korxona va tashkilotlarining ahamiyati, tarkibi va o‘ziga xos xususiyatlari, keytering xizmatlarini rivojlantirish yo‘nalishlari, keyteringni tashkil etishda innovatsion yondashuvlar va raqamli texnologiyalardan foydalanish kabilar bu borada amalga oshirilayotgan ilmiy tadqiqotlarning ustuvor yo‘nalishlari bo‘yicha ilmiy asoslangan taklif va tavsiyalar keltirilganen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherYashil iqtisodiyot taraqqiyot ijtimoiy iqtisodiy ilmiy ommabop jurnalen_US
dc.subjectkeytering, autsorsing, austaffing, autsorser, inson omili, mijoz, uchinchi tomon, integratsiya, autsorsing xizmat, baholash, narx, keytering narxi.en_US
dc.titleKEYTERING XIZMATLARI TURLARI VA UNING INSON OMILI BILAN BOG‘LIKLIGI SIFATIDAen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record