dc.contributor.author | Xudoynazarov Sardor Safarovich | |
dc.date.accessioned | 2025-09-25T05:56:17Z | |
dc.date.available | 2025-09-25T05:56:17Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.issn | 2225-1545 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/276 | |
dc.description | Raqamli iqtisodiyot sharoitida xizmat ko‘rsatish korxonalarida biznesni
rivojlantirish muhim ahamiyat kasb etmoqda, chunki raqamlashtirish nafaqat xizmat
ko‘rsatish jarayonlarini avtomatlashtirish va optimallashtirish imkonini beradi, balki
mijozlar bilan interaktiv va shaxsiylashtirilgan munosabatlarni yo‘lga qo‘yishga
zamin yaratadi. Bugungi kunda mijozlar ehtiyojlari tez o‘zgarayotgan bir paytda,
raqamli texnologiyalar yordamida real vaqt rejimida xizmat ko‘rsatish, individual
yechimlar taklif qilish va xizmat sifati monitoringini yuritish imkoniyati xizmat
ko‘rsatish sektorining raqobatbardoshligini oshirishda asosiy omillardan biriga
aylanmoqda. | en_US |
dc.description.abstract | Ushbu maqolada raqamli iqtisodiyot sharoitida xizmat ko‘rsatish
korxonalarida biznesni rivojlantirish tamoyillari va bosqichlari tahlil qilingan.
Raqamli texnologiyalarning xizmat ko‘rsatish sohasiga ta’siri, zamonaviy menejment
yondashuvlari va innovatsion yechimlarning ahamiyati yoritilgan | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | "Экономика и социум" ЭЛЕКТРОННОЕ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКОЕ ПЕРИОДИЧЕСКОЕ ИЗДАНИЕ | en_US |
dc.subject | raqamli iqtisodiyot, xizmat ko‘rsatish, biznes rivoji, tamoyillar, bosqichlar, innovatsiya, raqamli transformatsiya | en_US |
dc.title | RAQAMLI IQTISODIYOT SHAROITIDA XIZMAT KO‘RSATISH KORXONALARIDA BIZNESNI RIVOJLANTIRISH TAMOYILLARI VA BOSQICHLARI | en_US |
dc.type | Article | en_US |