Show simple item record

dc.contributor.authorXudoynazarov Sardor Safarovich
dc.date.accessioned2025-09-25T05:56:17Z
dc.date.available2025-09-25T05:56:17Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.issn2225-1545
dc.identifier.urihttps://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/276
dc.descriptionRaqamli iqtisodiyot sharoitida xizmat ko‘rsatish korxonalarida biznesni rivojlantirish muhim ahamiyat kasb etmoqda, chunki raqamlashtirish nafaqat xizmat ko‘rsatish jarayonlarini avtomatlashtirish va optimallashtirish imkonini beradi, balki mijozlar bilan interaktiv va shaxsiylashtirilgan munosabatlarni yo‘lga qo‘yishga zamin yaratadi. Bugungi kunda mijozlar ehtiyojlari tez o‘zgarayotgan bir paytda, raqamli texnologiyalar yordamida real vaqt rejimida xizmat ko‘rsatish, individual yechimlar taklif qilish va xizmat sifati monitoringini yuritish imkoniyati xizmat ko‘rsatish sektorining raqobatbardoshligini oshirishda asosiy omillardan biriga aylanmoqda.en_US
dc.description.abstractUshbu maqolada raqamli iqtisodiyot sharoitida xizmat ko‘rsatish korxonalarida biznesni rivojlantirish tamoyillari va bosqichlari tahlil qilingan. Raqamli texnologiyalarning xizmat ko‘rsatish sohasiga ta’siri, zamonaviy menejment yondashuvlari va innovatsion yechimlarning ahamiyati yoritilganen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisher"Экономика и социум" ЭЛЕКТРОННОЕ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКОЕ ПЕРИОДИЧЕСКОЕ ИЗДАНИЕen_US
dc.subjectraqamli iqtisodiyot, xizmat ko‘rsatish, biznes rivoji, tamoyillar, bosqichlar, innovatsiya, raqamli transformatsiyaen_US
dc.titleRAQAMLI IQTISODIYOT SHAROITIDA XIZMAT KO‘RSATISH KORXONALARIDA BIZNESNI RIVOJLANTIRISH TAMOYILLARI VA BOSQICHLARIen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record