Show simple item record

dc.contributor.authorХудойназаров Сардор Сафарович
dc.date.accessioned2025-09-25T05:53:32Z
dc.date.available2025-09-25T05:53:32Z
dc.date.issued2025-06-25
dc.identifier.issn2412-9682
dc.identifier.urihttps://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/270
dc.descriptionМамлакатимизнинг ижтимоий йўналтирилган бозор иқтисодиётини глобаллаштириш ва рақамлаштиришга асосланган ҳозирги сиёсати, хизматлар бозори фаолиятини нарх сиёсатини самарали ташкил қилиш ва иқтисодиётни рақамлаштириш заруриятини келтириб чиқаради. Хизматлар бозорида рақобатда кутилмаган тадбирни амалга ошириш натижасида бизнес соҳасида янги ривожланиш йўллари ортиб бормоқда. Истеъмолчилар ва телекоммуникацион хизмат кўрсатувчилар орасидаги муносабатларни бозор тамойиллари асосида рақамлаштиришнинг бугунги босқичида хизмат кўрсатувчиларнинг хизмат кўрсатиш стратегиясини ривожлантиришen_US
dc.description.abstractТелекоммуникация хизматлари бозорида рақобатда кутилмаган тадбирни амалга ошириш натижасида бизнес соҳасида янги ривожлантириш йўллари кўрсатиб берилган. Истеъмолчилар ва телекоммуникацион хизмат кўрсатувчилар орасидаги муносабатларни бозор тамойиллари асосида рақамлаштиришнинг бугунги босқичида хизмат кўрсатувчиларнинг хизмат кўрсатиш стратегиясини такомиллаштириш ва шунингдек маркетинг стратегиясини ишлаб чиқишда нарх сиёсатини оптималлаштириш таклиф қилинган.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisher«Теория и практика современной науки» МЕЖДУНАРОДНЫЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ ЖУРНАЛen_US
dc.subjectнарх сиёсати, рақамли иқтисодиёт, телекоммуникация, маркетинг стратегияси, модернизация, телекоммуникация хизматлари, электрон пул, электрон почта маркетинги, электрон банк, электрон хизматлар, электрон тижоратen_US
dc.titleХИЗМАТЛАР БОЗОРИДА НАРХ СИЁСАТИen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record