dc.contributor.author | Худойназаров Сардор Сафарович | |
dc.date.accessioned | 2025-09-25T05:53:32Z | |
dc.date.available | 2025-09-25T05:53:32Z | |
dc.date.issued | 2025-06-25 | |
dc.identifier.issn | 2412-9682 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.kstu.uz/xmlui/handle/123456789/270 | |
dc.description | Мамлакатимизнинг ижтимоий йўналтирилган бозор
иқтисодиётини глобаллаштириш ва рақамлаштиришга асосланган ҳозирги
сиёсати, хизматлар бозори фаолиятини нарх сиёсатини самарали ташкил
қилиш ва иқтисодиётни рақамлаштириш заруриятини келтириб чиқаради.
Хизматлар бозорида рақобатда кутилмаган тадбирни амалга ошириш
натижасида бизнес соҳасида янги ривожланиш йўллари ортиб бормоқда.
Истеъмолчилар ва телекоммуникацион хизмат кўрсатувчилар орасидаги
муносабатларни бозор тамойиллари асосида рақамлаштиришнинг бугунги
босқичида хизмат кўрсатувчиларнинг хизмат кўрсатиш стратегиясини ривожлантириш | en_US |
dc.description.abstract | Телекоммуникация хизматлари бозорида рақобатда
кутилмаган тадбирни амалга ошириш натижасида бизнес соҳасида янги
ривожлантириш йўллари кўрсатиб берилган. Истеъмолчилар ва
телекоммуникацион хизмат кўрсатувчилар орасидаги муносабатларни бозор
тамойиллари асосида рақамлаштиришнинг бугунги босқичида хизмат
кўрсатувчиларнинг хизмат кўрсатиш стратегиясини такомиллаштириш ва
шунингдек маркетинг стратегиясини ишлаб чиқишда нарх сиёсатини
оптималлаштириш таклиф қилинган. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | «Теория и практика современной науки» МЕЖДУНАРОДНЫЙ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ ЖУРНАЛ | en_US |
dc.subject | нарх сиёсати, рақамли иқтисодиёт, телекоммуникация, маркетинг стратегияси, модернизация, телекоммуникация хизматлари, электрон пул, электрон почта маркетинги, электрон банк, электрон хизматлар, электрон тижорат | en_US |
dc.title | ХИЗМАТЛАР БОЗОРИДА НАРХ СИЁСАТИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |